Comunicat de Reconstruir el Comunal – Octubre de 2021

• Des de Reconstruir el Comunal fem una pausa de publicacions durant uns mesos, després d’una temporada bastant activa. Potser en algun moment a través d’alguna xarxa recordarem alguna publicació antiga (Telegram, Instagram…).
  • La propera publicació de la secció «Història», seguint la temàtica recent de la democràcia sota els arbres, serà un fragment del llibre d’Ignacio Abella «Árboles de Junta y Concejo. Las raíces de la comunidad» sobre les seves investigacions als territoris de Catalunya i València.
  • La propera publicació de la nova secció «Reflexions», la segona després de «Reconstruir el Comunal enfront el col·lapse», serà un escrit que indagui sobre la naturalesa, característiques i paper històric de l’Estat, de les estructures estatals que existeixen i han existit. La seva relació amb el comunalisme.
  • A l’apartat d’Audiovisuals també podeu trobar molts materials interessants: documentals, curtmetratges, xerrades, programes de ràdio…
  • La intenció és fer passes endavant en l’estudi i la divulgació històrica com a eina per la presa de consciència en el present per afrontar les problemàtiques actuals i futures. Per això el subtítol «La gestió popular dels recursos» de la pàgina web canviarà per un que no posi el centre en allò econòmic i que expliciti la qüestió d’encarar-se al futur.
  • Dins la mesura del possible, des de Reconstruir el Comunal s’oferirà un format de xerrada-debat pública, on persones, entitats o col·lectius puguin organitzar un acte per tractar totes aquestes qüestions. Per a qualsevol cosa, podeu escriure a l’apartat «Contacte». Fins aviat!

L'adreça electrònica no es publicarà.